fbpx

Archief

Iedereen profiteert ervan, en er zijn nauwelijks nadelen. Regionale samenwerking tussen de Werkgeversservicepunten in het middenwesten van Zuid-Holland is dus een goed idee. Om de regio nog eens op de agenda van de betrokken gemeenten te zetten, produceerde Headline een korte video die op 18...

Maxxium heeft iets nieuws bedacht om de sfeer én de baromzet in de horeca te verhogen: Lucky Shots. Het is een combinatie van 40 mini-cocktails (gemaakt met likeuren van Maxxium) en een soort jackpot die klanten helpt bij de keuze voor een cocktail. Headline bedacht de...

Naar verwachting worden werkgevers in de nabije toekomst verplicht om werkzoekenden met een beperking aan te nemen. De regio Haaglanden loopt hierop vooruit met het ‘Regionaal Sociaal Antwoord’: overheid en werkgevers zetten zich nu al in voor werkzoekenden met een beperking. In opdracht van WSP Den...

Op Koninginnedag houdt iedereen van oranje. Dat simpele gegeven gebruikte Headline voor een al even simpel, maar doeltreffend filmpje voor Sourz Orange. Binnen enkele weken was het duizenden malen bekeken via YouTube. Robertjanglas.com filmde en monteerde de video....

Professionals uit kunst en cultuur, die samen werken met amateurs – ze zijn er wel, maar eigenlijk nog veel te weinig. Want het levert beide partijen zoveel op! Om dat te laten zien, draait het Fonds voor Cultuurparticipatie de rollen eens om. In het eenmalige...

In vervolg op ‘Koken met Amateurs’ produceerde Headline in 2012 deze video over Solid Ground Movement. Deze hiphopschool in Amsterdam, waar professionals samenwerken met amateurs, kreeg in 2011en 2012 subsidie van het Fonds voor Cultuurparticipatie. Op de video is te zien hoe Solid Ground urban...

Het Drentse theatergezelschap PeerGroup heeft een opleidingstraject voor jongeren, PeerJonG. Samen met deze jongeren organiseert PeerGroup voorstellingen, individuele projecten en workshops. De afgelopen jaren kreeg het gezelschap daarvoor subsidie van het Fonds voor Cultuurparticipatie. Headline maakte in 2012 een video over PeerGroup, in vervolg op...

Voor de tweede editie van het Bachfestival Dordrecht maakte Headline behalve de website een korte tv-commercial. Animatie, videobewerking en montage waren in handen van Joseph Girigorie en Robert-Jan Glas....

In de maanden rond Koninginnedag en het EK Voetbal 2012 introduceerde Maxxium de nieuwe shooter Sourz Orange. Headline bedacht en ontwikkelde de campagne ‘Komt dat Shot!’, die in aanloop naar het EK in retail en horeca te zien was. En op internet, dankzij deze grappige...

Russian Standard is marktleider in Rusland op het gebied van (premium) wodka. Aan Headline de vraag een feest te organiseren in Nederland om het merk te introduceren bij de door ons genodigde influencers en trendsetters. Honderd vips werden met speciale branded limo bussen naar het...

Call Now Button