“De campagnes en acties die Headline voor ons maakt, sluiten goed aan bij het gevoel dat Save the Children wil uitstralen. Het werk is verzorgd én effectief: een actie als ‘Brei voor India’ leverde ruim 200.000 mutsjes op. Met zulke responscijfers kun je thuiskomen.”
Tirsa Hofstee, campagne coördinator Save the Children
“Goed idee van Headline om met Panorama en NetPanel een mannenpanel in het leven te roepen. Het bood ons de mogelijkheid de mening van de Nederlandse man te polsen over echte mannenzaken. De resultaten leverden grappige inzichten op, voer voor een aantal interessante en vermakelijke artikelen én publiciteit. Op meerdere fronten dus een vruchtbare samenwerking tussen communicatie-, onderzoeksbureau en mediamerk.”
Bryan Benninga, marketing manager Sanoma Media
“Ik denk het zelf altijd het beste te weten voor mijn opdrachtgevers. Uitzondering daarop is alles wat ik samen met Headline doe. Voor nog meer creativiteit, uitstekende copy en niet te evenaren kwaliteit in creatie, werk ik het liefst samen met Headline; of het nu gaat om campagnes, websites, social media of printmedia. Gewoon het beste bureau; ik ben wel eens jaloers op ze!”
Birre Yazar-Walvis, Balina Communicatie en Management
“Vertrouwen op Headline, is vertrouwen op een bureau dat zijn vak verstaat, een business partner die aan een half woord genoeg heeft. Kennis van zaken, flexibel en resulterend in videocontent die leads genereert. Bij je zakelijke partner wil je er niet alleen op kunnen vertrouwen dat het goed komt, maar dat het perfect wordt. Zo’n partner is Headline!”
Caroline de Greef, Field Marketing Directeur NEMEA, Perceptive Software
“De samenwerking met vormgever Ed Franken verliep prima, snel en zonder enige ruis op de lijn. Hij snapte goed welke speelruimte er was en wist het maximale eruit te halen. Het greep mooi in elkaar: samen hebben we de congreskrant van Yacht naar een hoger plan getild.”
Roy van de Graaf, projectredacteur Congreskrant.nl